«

»

Wrz 25

Zgubienie zbędnych kilogramów – tak łatwo powiedzieć

kiedy temperatura rośnie to znak, że czas porzucić parę zbędnych partii ubrań. Do szafki chowamy kurtki, swetry, chowamy obuwie na zimę, a czapkę zimową wymieniamy na tą z daszkiem. Przez zimę jednakowoż „przybyło” nas trochę, tak, zasiedzenie w długotrwałe zimowe wieczory i zajadanie się, zero ruchu – to czynniki, które wpływają na nowe, nieprzydatne kilogramy. A później przybywa wiosenno-letni okres, a wielu z nas krępuje się rozebrać… Zróbmy coś z tym!

dieta
Autor: Amelia Crook
Źródło: http://www.flickr.com

podstawowe, co jeszcze trzeba zrobić przed całym spektrum aktywności, to pójście do lekarza od artykułów żywnościowych i optymalnego odżywania. Jest nim dietetyk, lekarz od skutecznego planu żywnościowego, skrojonego dla wymagań danego, konkretnego człowieka. Przychodzący do niego osoby to często osoby marzące żeby schudnąć. Dobry dietetyk – cenne porady – z Wrocławia ustala każdemu stosowną dla zdolności dietę, która wprowadzona w życie, dostarcza wymierne rezultaty.

Od tej niezbędnej wizyty w gabinecie dietetyka przechodzimy od razu na akwen, w którym śpiesznie spalamy kalorię. Szybciutko jednakże wychodzimy z kąpieliska i biegniemy przed siebie, niczym Forrest Gump (a tak na serio, to z bieganiem nie powinno się przedobrzyć, bo można się prędko zniechęcić). Najlepiej pobuszować w jakimś zielonym miejscu, pośród drzew i traw, dzięki temu nie będziemy bezużytecznie wdychać spaliny. twierdzisz, że mieszkasz w dużym mieście typu Warszawa, Kraków czy Wrocław? Nic straconego, w każdym z nich są tereny zielone. No już, nie szukaj wykrętów …

warzywa
Autor: julie corsi
Źródło: http://www.flickr.com

Po pewnym czasie, gdy bieganie już nam się znudzi zwołujemy grupę przyjaciół lub obcych, aby wspólnie konkurować, czyli pograć w jakieś gry zespołowe. Nie dość, że zmuszają do sporego wysiłku to jednakowoż dostarczają ekscytacje.

Przy tym wszystkim warto wiedzieć o dwóch niezbędnych rzeczach. Po pierwsze, w trakcie aktywności spożywajmy dużo wody. To niezbędne, ażeby się nie odwodnić. Brak wody to prosta droga do kłopotów z oddychaniem i ciśnieniem tętniczym. Druga rzecz – nie przesadzaj z postem. Jeśli nie poszedłeś do dietetyka i pragniesz samemu zatroszczyć się o swoją dietę to okej, ale zapamiętaj jedną poradę: kiedy nie jesz posiłków twój organizm odczuwa, że coś jest nie tak, powoduje to spowolnienie metabolizmu.

Nie korzystaj też z cudownych tabletek i innych suplementów diety, bo są to często pigułki, które zawierają nieznane, szkodliwe mikstury. Lepiej nie ryzykować. Podobnie, nie wierz w jakieś wspaniałe systemy odchudzania, szybkie rezultaty. Uwierz, że takie coś nie istnieje.

Naprawdę zajmuje Cię rozpatrywana problematyka? Skoro tak, to poza tym zobacz treść, którą znajdziesz w podobnym serwisie.

potrzebny jest czas i spokój, a wyniki na pewno się pojawią